پروژه موفق Uniview نصب دوربین مداربسته در هتل InterContinental بخارست، رومانی

پروژه موفق Uniview نصب دوربین مداربسته در هتل InterContinental بخارست، رومانی

5.0 1
پروژه موفق Uniview نصب دوربین مداربسته در هتل InterContinental بخارست، رومانی پروژه موفق Uniview نصب دوربین مداربسته در هتل InterContinental بخارست، رومانی

InterContinental اولین هتل بزرگ پنج ستاره در رومانی و بلندترین ساختمان بخارست در طول 40 سال از زمان ساخت آن در سال 1971 می باشد. این ساختمان در مرکز شهر بخارست، در کنار میدان دانشگاه و تئاتر بین الملل واقع شده است. امروزه، از آنجایی که نمای کلی شهر را می توان از سالن باشگاه در طبقه ی 21ام هتل تماشا کرد، هتل InterContinental یکی از اماکن دیدنی بخارست به شمار می رود.

به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های کشور، InterContinental میزبان سیاستمداران و افراد مشهور از تمامی دنیا می باشد. این مطلب بیانگر این است که هتل، دارای بالاترین استانداردهای امنیتی می باشد. به دلیل داشتن کیفیت عالی و ویژگی های منحصر به فرد محصولات یونی ویو، InterContinental تصمیم به انتخاب UNV از بین چندین برند مطرح دوربین مداربسته در سال 2019 گرفت.

Uniview برای این هتل بیش از 1000 دوربین مداربسته تحت شبکه 4K و NVR های 128 کانال فراهم کرده است. راهکار جدید Uniview جایگزین سیستم امنیتی قدیمی شده است که قادر به برطرف کردن نیازهای در حال رشد این سایت نبود.

 

نکات برجسته پروژه:


1. به کار بردن دوربین های مداربسته بولت، دام، fisheye و اسپیددام با رزولوشن 4K با چندین قابلیت برای حفظ امنیت هتل و ارائه راهکار نظارت تصویری کامل با وضوح 4K HD برای تضمین تصویربرداری رنگی و باکیفیت بالا در شب.
 
دوربین مداربسته هتل
 
2. راهکار نظارت ویدئویی متشکل از NVR516-128 با قابلیت ضبط و دیکود منحصر به فرد با سخت افزار قوی که قابلیت ادغام با سیستم های مدیریت، ذخیره سازی و انتقال اطلاعات را دارد.
 
 
3. تمامی دوربین های Uniview از تکنولوژی فشرده سازی تخصصی Uniview به نام Ultra265 پشتیبانی می کنند. تکنولوژی Ultra265 می تواند با ترکیب U-Code و H.265، تا 95 درصد پهنای باند و فضای ذخیره سازی را کاهش دهد.

دیدگاه


در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید !