دوربین مداربسته شمارشگر افراد برای جذب مشتری و افزایش فروش

دوربین مداربسته شمارشگر افراد برای جذب مشتری و افزایش فروش

5.0 2
دوربین مداربسته شمارشگر افراد برای جذب مشتری و افزایش فروش دوربین مداربسته شمارشگر افراد برای جذب مشتری و افزایش فروش

اگر در صنعت خرده فروشی فعالیت دارید، مطمئنا می دانید که جمع آوری اطلاعات مشتریان به صورت ناشناس، اولویت اول در این صنعت است. در صنعتی که رقابت بسیار تنگاتنگ است تنها، فروشندگانی که مشتریان خود را می شناسند، می توانند خدمات هدفمندتری را ارائه داده و نرخ فروش خود را افزایش دهند.
این یکی از دلایل محبوبیت طرح های وفاداری مشتریان است. تشویق مشتریان به ارائه سوابق خریدشان از طریق اپلیکیشن و یا برنامه های امتیازبندی به شما کمک کرده تا درباره سلیقه مشتریان خود و نحوه و زمان خرید آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید. به عنوان یک فروشنده دوربین مداربسته، تمام این اطلاعات در نهایت به شما کمک می کند تا محصول مناسب را در زمان مناسب در اختیار فرد مناسب قرار دهید.
 


با استفاده از قابلیت هوشمند شمارشگر افراد، می توان اطلاعات ارزشمند مشتریان را در خرده فروشی ها جمع آوری کرد. این دوربین های مداربسته تحت شبکه  در بالای درب های ورود و خروج و نقاط پرتردد نصب شده تا اطلاعات و آمارها را برای صاحبان این کسب و کارها فراهم کنند. آنالیز و تحلیل این داده ها با استفاده از نرم افزار مناسب، می تواند برای بازاریابی و جذب بیشتر مشتریان بسیار موثر باشد. اگر تجربه استفاده از دوربین های مداربسته شمارشگر افراد را ندارید، این مقاله به شما کمک می کند تا با مزایا و کابردهای این دوربین های مداربسته با ویژگی (PEOPLE COUNTING) بیشتر آشنا شوید.

ترافیک مشتریان را بهتر درک کنید

دوربین های مداربسته شمارشگر افراد می توانند به شما بگویند که دقیقا چند نفر در روز وارد فروشگاه و چند نفر از آن خارج شده اند. با تحلیل این داده ها در یک بازه زمانی، می توانید پی ببرید که در کدامین روزهای هفته و در چه ساعاتی، مراجعه کنندگان بیشتری داشته اید و بنابراین با افزایش موجودی انبار ، افزایش تعداد کارمندان و یا تغییر شیفت کاری آنها، خدمات بهتری را ارائه دهید. همچنین، می توانید در روزهایی که آمار مراجعه کنندگان کمتر از حد انتظار است، با ارسال پیام های تبلیغاتی، افراد را به خرید در این روزها ترغیب کنید.
 


اگر فروشگاه شما زنجیره ای و یا دارای چند شعبه در چند منطقه شهر است، می توانید اطلاعات تردد شعبات مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده تا پی ببرید که چه شعباتی بیشترین و یا کمترین آمار بازدیدکنندگان را دارند، سپس دلایل آن را بررسی کنید. 


تلاش های بازاریابی را ارزیابی کنید 

فراتر از ترددهای ورود و خروج، دوربین های مداربسته شمارشگر افراد می توانند به شما نشان دهند که کدام قسمت های فروشگاه شما بیشتر مورد توجه مشتریان است و افراد چگونه در قسمت های مختلف فروشگاه تردد می کنند، بنابراین می توانید تصمیم بگیرید  که چه مناطق برای نصب آگهی های تبلیغاتی و قرار دادن پروموشن مناسب تر است. 


آیا با اصلاح endcap آشنایی دارید؟ بسیاری از فروشگاه ها محصولات خاص خود را در انتهای هر قفسه نمایش می دهند، این استراتژی فروش با استفاده از تحلیل های آماری تردد افراد در فروشگاه بدست آمده است.


نرخ تبدیل (Conversion Rate) را اندازه بگیرید

از مقایسه آمار تردد با آمار فروش، نرخ تبدیل بدست می آید. این روش، دقیق ترین راه برای بررسی موفقیت فروش است. اگر از هر دو نفری که به فروشگاه شما مراجعه می کنند، یک نفر خریدی نداشته باشد، مطمئنا یک جای کار می لنگد. اندازه گیری نرخ تبدیل به شما نشان می دهد که در ایجاد ارتباط با مشتریان چقدر موفق بوده اید. این موضوع می تواند به شما در کشف فرصت های بازاریابی و آموزش کارکنان کمک کند.
یک راه برای کسب بیشترین بهره از آمار شمارش افراد، ادغام آن با سیستم نظارتی است. امروزه بیشتر فروشگاه ها مجهز به دوربین مداربسته هستند، با ادغام آمار شمارش افراد با ویدئوی دوربین های مداربسته فروشگاه، شما می توانید اطلاعات دقیقی درباره آنچه در فروشگاهتان اتفاق می افتد، کسب کنید.


دوربین های شمارشگر افراد یونی ویو
 

 
دوربین مداربسته بولت4MP
IPC2324EBR-DP
 
دوربین مداربسته بولت4MP
IPC2224SR5-DPF40-B
دوربین مداربسته دام 2MP
IPC3232ER3-DVZ28
 
تصویر
 جهت توضیحات بیشتر کلیک کنید   جهت توضیحات بیشتر کلیک کنید   جهت توضیحات بیشتر کلیک کنید   مشخصات 

 

پروژه های موفق دوربین های مداربسته شمارشگر افراد یونی ویو در ایران
 

 

دیدگاه


در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید !