نصب راهکار کنترل تردد و سنجش دمای یونی ویو در شرکت Datascrip اندونزی

نصب راهکار کنترل تردد و سنجش دمای یونی ویو در شرکت Datascrip اندونزی

0.0 0
نصب راهکار کنترل تردد و سنجش دمای یونی ویو در شرکت Datascrip اندونزی نصب راهکار کنترل تردد و سنجش دمای یونی ویو در شرکت Datascrip اندونزی

نصب راهکار کنترل تردد و سنجش دمای یونی ویو در شرکت Datascrip اندونزی

Datascrip شرکت ارائه دهنده خدمات متنوع و طیف وسیعی از محصولات از جمله ماشین آلات، تجهیزات دیجیتال، مبلمان، ابزار اندازه گیری، لوازم التحریر و سیستم ها می باشد. Datascrip در سال 1969 به عنوان یک فروشگاه لوازم التحریر ساده آغاز به فعالیت کرد و به مرور با افزودن تجهیزات، ماشین آلات اداری، کامپیوترها و پرینترها، طیف محصولات خود را فراتر از لوازم تحریر گسترش داد. 

ساختمان مرکزی Datascrip در شهر جاکارتا کشور اندونزی واقع شده است. این ساختمان دارای 3 ورودی است. با توجه به تعداد زیاد مراجعه کنندگان، راهکارهای سنتی سنجش دما عملکرد شرکت را با مشکل مواجه کرده بود.

برای تضمین سلامت افراد و کاهش حجم کار مدیریتی در شرایط پاندمی، شرکت Datascrip پنل های کنترل تردد از سری ردیاب دمای یونی ویو را برگزید. در مقایسه با ابزار سنجش دمای سنتی، راهکار یونی ویو به دلیل عدم نیاز به تماس فیزیکی، امن تر بوده و احتمال شیوع بیماری را کاهش می دهد. دقت بالا سنجش دما (میزان خطای ±0.3 درجه سانتیگراد) هیچ مورد غیرعادی را از قلم نمی اندازد.
 

سنجش دقیق با میزان خطای زیر 0.3 درجه سانتیگراد

امکان تشخیص ماسک

امکان نمایش تبلیغات روی پنل در حالت idle دستگاه

دارای اپلیکیشن موبایل

پشتیبانی از انواع کارت های شناسایی 

درباره Uniview

به عنوان تولید کننده پیشرو در حوزه راهکارهای نظارت تصویری، کمپانی Uniview در حال گسترش در اکثر صنایع از جمله ساختمان های دولتی، هتل های درجه یک جهان، مراکز خرید،  نظارت شهری، بانک ها، بیمارستان ها، مراکز آموزشی، کارخانه ها و غیره می باشد.  Uniview از هیچ تلاشی برای ارائه محصولات با کیفیت و پیشرفته ترین فن آوری و خدمات حرفه ای به مشتریان در سراسر جهان فروگذار نخواهد کرد.

 

 

دیدگاه


در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید !