نصب دوربین مداربسته اسپیددام برای ارتقاء امنیت زندگی در برزیل

نصب دوربین مداربسته اسپیددام برای ارتقاء امنیت زندگی در برزیل

5.0 1
نصب دوربین مداربسته اسپیددام برای ارتقاء امنیت زندگی در برزیل نصب دوربین مداربسته اسپیددام برای ارتقاء امنیت زندگی در برزیل

O Residencial Itahyê نام منطقه مسکونی لوکسی در ناحیه Alphaville و Tambore شهر سائو پائولو برزیل می باشد. در این منطقه مسکونی با مساحت 300 هزار متر مربع، 250 خانوار زندگی می کنند. علاوه بر آپارتمان ها، باشگاه های مجهز و مراکز خرید، یکی از معروف ترین موسسات آموزشی ایالت نیز در این منطقه احداث خواهد شد. O Residencial Itahyê نه تنها مکانی برای زندگی بوده، بلکه جایی برای ورزش، صرف غذا، تحصیل و گذراندن اوقات فراغت است تا ساکنین این منطقه مسکونی از زندگی آرام و رویایی نهایت لذت را ببرند.


چالش های پروژه دوربین مداربسته برزیل

بجز زیرساخت های پیشرفته و محیطی راحت، آنچه باعث ایجاد حس رضایت و امنیت در ساکنین می شود، خدمات امنیتی بالای این منطقه مسکونیست. با توجه به مساحت بالای O Residencial Itahyê، مرزهای این منطقه مسکونی بسیار عریض است و آمار بالای ورود و خروج در این منطقه، پیچیدگی و چالش های امنیتی فراوانی را ایجاد کرده است. برای حفظ حریم خصوصی و برقراری آرامش و امنیت ساکنین، O Residencial Itahyê به تجهیزات امنیتی الکترونیکی پیشرفته Uniview مجهز شد.
 

راهکار یونی ویو در برزیل 

بیش از 200 دستگاه دوربین مداربسته مینی بولت لنز ثابت 2MP (IPC2122LR3-PF40-F) روی فنس ها نصب شد تا پیرامون هر گوشه از این منطقه مسکونی را پوشش دهد. قابلیت تغییر حالت روز به شب، عملکرد 24 ساعته این دوربین ها را در 7 روز هفته تضمین کرده و امنیت این منطقه را ارتقاء می بخشد. علاوه بر تامین نیازهای نظارتی اولیه، حدود 20 دستگاه دوربین مداربسته اسپید دام 2MP (IPC6222ER-X30P-B) با زوم اپتیکال 30 برابر و زاویه دید 360 درجه، نیز در این منطقه نصب شد تا حتی در فاصله 2 کیلومتری نیز امکان مشاهده تمامی جزئیات وجود داشته باشد. این دوربین های مداربسته مجهز به LED مادون قرمز با برد طولانی  (تا 150 متر) و تکنولوژی Starlight برای ثبت تصاویری واضح با کیفیت فوق العاده در شب می باشند. علاوه بر آن، دوربین مداربسته IPC6222ER-X30P-B با داشتن قابلیت های هوشمندی همانند Line Crossing Detection (تشخیص عبور از خط)،  Intrusion Detection (تشخیص ورود به محدوده غیر مجاز)، Auto-tracking (تعقیب خودکار سوژه)، Body Detection (تشخیص پیکر انسان)، Audio Detection (تشخیص تغییر صدا) و Motion Detection (تشخیص حرکت)، می تواند از نفوذ افراد غریبه به این منطقه مسکونی جلوگیری کند. هنگامی که فردی، به منظور ورود غیرمجاز به حریم منطقه مسکونی، قصد پریدن از فنس یا دیوار را داشته باشد، هشدار تشخیص عبور از خط دوربین فعال می شود تا پرسنل امنیتی از این نفوذ به سرعت مطلع شده و بتوانند اقدامات فوری را انجام دهند. 
بازخورد:
خانواده لیما کاروالیو درباره تجربه امکانات و خدمات امنیتی در این منطقه مسکونی می گویند: "ما در Itahyê  بهترین دوران زندگیمان را تجربه می کنیم و تصمیماتی که در این زمینه گرفته ایم برایمان نتایج موفقیت آمیزی دربر داشته است!"
O Residencial Itahyê همچنان در حال گسترش است و در نقاط جدید این پروژه نیز محصولات Uniview مورد استفاده قرار خواهند گرفت. Uniview همچنان آخرین تکنولوژی روز دنیا را وارد این صنعت کرده و خدمات بهتری را برای بازدیدکنندگان و ساکنین ارائه می دهد.

 

دیدگاه


در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید !