به نقل از  Uniview ، Omdia رتبه چهارم در بازار جهانی نظارت تصویری را کسب کرد

به نقل از Uniview ، Omdia رتبه چهارم در بازار جهانی نظارت تصویری را کسب کرد

5.0 1
به نقل از Uniview ، Omdia رتبه چهارم در بازار جهانی نظارت تصویری را کسب کرد به نقل از Uniview ، Omdia رتبه چهارم در بازار جهانی نظارت تصویری را کسب کرد

 به نقل از Omdia 

Uniview رتبه چهارم در بازار جهانی نظارت تصویری را کسب کرد

سازمان تحقیقات بازار Omdia (که بنیان آن شرکت تحقیقات بین المللی IHS Markit می باشد)، گزارش خدمات اطلاع رسانی سیستم های نظارت تصویری هوشمند در سال 2020 (VSAIS 2020) را منتشر کرد. براساس عملکرد Uniview در سال 2019، این شرکت موفق به کسب رتبه چهارم در بازار جهانی نظارت تصویری هوشمند شده است. در این گزارش برای اولین بار، آمار سیستم های امنیتی سنتی با سیستم های امنیتی هوشمند، جایگزین شده است. شرکت Uniview که به سرعت وارد بازار محصولات تحت شبکه و هوشمند شد ، توانست به پیشرفت های زیادی در حوزه "امنیت و هوش مصنوعی" دست یابد. این شرکت توانسته در پنج سال متوالی، پیشرفت مثبتی در لیست داشته باشد، به طوری که از رقبای خود از آمریکا، آلمان، کره جنوبی و ژاپن پیشی گرفته و توانست به طور پیوسته، از رتبه 12هم در سال 2014، به رتبه 8ام در سال 2015، رتبه 7ام در سال 2016 و رتبه 6ام در سال 2017 ارتقا یابد و از سال 2018 نیز در رتبه 4ام پایدار مانده است. در همین حال، شرکت Uniview جایگاه سوم را در بازار چین دارد.

 

طبق توافقنامه تحقیقاتی با Omdia ، جزئیات رتبه بندی شرکت ها، افشای عمومی نمی شود. سهم بازار 15 تولیدکننده برتر 66.4% است، این عدد در سال گذشته 65.1% بوده که نشان می دهد بیشترین سهم بازار همچنان در دست این تولیدکنندگان اصلی می باشد. جزئیات این رتبه بندی به شرح زیر می باشد

 
  1. در بازار دوربین های مداربسته امنیتی تحت شبکه، Uniview رتبه سوم را کسب کرد.

  2. در بازار تجهیزات encoder، recorder،VMS) back-end) ، رتبه سوم راUniview کسب کرد

  3. در بازار دستگاه های ذخیره ساز مبتنی بر لینوکس (NVR/DVR و دستگاه های ذخیره ساز هیبرید)، Uniview رتبه سوم را کسب کرد.

  4. در بازار پلتفرم VMS، Uniview رتبه سوم را کسب کرد.

  5. در بازار سرور، ذخیره سازی و HCI (تعامل انسان با کامپیوتر)، Uniview چهارمین تولیدکننده بزرگ می باشد.

  6. در بازار نرم افزار آنالیتیک ویدئویی مستقل، Uniview رتبه سوم را کسب کرد.

 

 
 

Omdia یک موسسه تحقیقاتی پیشرفته در زمینه فناوریست که ترکیبی از بخش تحقیق فناوری اطلاعات (تحقیق عمیق در زمینه مخابرات توسط Ovum و تحقیق در زمینه دید ماشینی توسط Tractica) و بخش تحقیقات فناوری IHS Markit می باشد. بیش از 10 سال است که گزارش VSAIS به طور سالیانه منتشر می شود و ادغام و تحول در صنعت مشاوره، توسط سازمان هایی همانند IMS ، IHS Markit و Omdia منعکس می گردد. آمارهای سیستم های امنیتی هوشمند با پیشرفت های صنعت مطابق است که شامل دوربین های مداربسته تحت شبکه، سیستم های ذخیره ساز مبتنی بر لینوکس، VMS، Video encoder، دستگاه های ذخیره ساز  external که به تازگی اضافه شده و نرم افزارهای آنالیتیک ویدئویی که به صورت جدا از سخت افزار فروخته می شوند.

 

هرمیت ژانگ، مدیر عامل شرکت Uniview در این باره گفت: "ما از پیش بینی ها و بینش Omidia در مورد روند پیشرفت در این صنعت، خرسند هستیم. در هشت سال گذشته (2011 تا 2019) Uniview از جنبه میزان درآمد و سطح تکنولوژی به یک شرکت جهانی تبدیل شده است و 90% از دوربین های تحت شبکه ما دوربین های AI با قابلیت های هوشمند می باشند. اما در حال حاضر، "هوش مصنوعی" فقط جایگزینی برای کلمه "مصنوعی"ست و راهی طولانی در زمینه نوآوری در هوشمندسازی پیش رو داریم. برای مثال یادگیری ماشینی را در نظر بگیرید که بیشتر بر روی افراد و وسایل نقلیه در Front-end، Back-End  و هوشمندسازی تمرکز کرده است که این بینشی بسیار محدود است. در آینده، یادگیری ماشینی واقعی، وارد تمامی جنبه های طبیعی می شود، همانند بیونیک حیوانی که همان استفاده از سیستم طبیعت در طراحی یادگیری ماشینی است. از لحاظ ساختار سازمانی و سنجش نوآوری، شرکت Uniview 5 تا 10 سال جلوتر از زمان حرکت کرده تا بتواند بازار جهانی AIoT تریلونی را پشتیبانی کند.

دیدگاه


در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید !