حفاظت از سیستم امنیت سایبری PTO فیلیپین

حفاظت از سیستم امنیت سایبری PTO فیلیپین

5.0 1
حفاظت از سیستم امنیت سایبری PTO فیلیپین حفاظت از سیستم امنیت سایبری PTO فیلیپین

بهترین راه برای اطمینان از ایمنی مراکز داده و ایستگاه های پایه، استفاده از سیستم نظارت تصویری است. سیستم نظارت تصویری با هشدارهای بلادرنگ از وقوع حوادث جلوگیری کرده و با ضبط ویدئوها، شواهد لازم برای پیگیری حوادث و رخدادها را فراهم می کند.

 

این سیستم می تواند در هزینه های مرتبط با به کارگیری از نیروی انسانی برای حفاظت و نظارت، صرفه جویی قابل توجهی کند. در طراحی سیستم نظارت تصویری باید همواره مواردی از قبیل: به روز بودن، یکپارچه سازی، امنیت، قابلیت اطمینان، امکان توسعه، کاربردی بودن، نگهداری آسان، مقرون به صرفه بودن و داشتن ویدئوی استاندارد، در نظر گرفته شود.

 

ویژگی های کلیدی پروژه دوربین مداربسته

  مقیاس بزرگ سیستم  Uniview با داشتن تجربه و مهارت فنی بالا در زمینه پیاده سازی سیستم های نظارتی فوق گسترده، پلتفرم مدیریت آلارمی را طراحی کرده که بتواند کسب و کارهای بسیار بزرگ را به صورت جامع مدیریت کند. در این پروژه، بیش از 10 هزار دوربین مداربسته برای نظارت بر هزاران ایستگاه پایه در سراسر فیلیپین استفاده می شود.

قابلیت های نرم افزاری غنی   Uniview امکان دسترسی سریع به انواع مختلفی از زیرسیستم های امنیتی را فراهم کرده و قابلیت های نرم افزاری غنی را برای تامین نیازهای کاربران ارائه می کند. از این قابلیت ها می توان به مواردی همانند پیش نمایش ویدئو، پخش مجدد، کنترل دسترسی و عملکردهای مدیریتی مختلف (مدیریت نظارت، مدیریت هشدار، مدیریت ذخیره سازی، مدیریت O&M، مدیریت قابلیت های هوشمند، مدیریت شبکه و دستگاه ها، مدیریت دسترسی به نرم افزارها بر روی کامپیوتر و یا موبایل) اشاره کرد.

 دقت بالا دوربین مداربسته  دوربین مداربسته هشدار دهنده بولت 2MP یونی ویو (IPC-B242-IR) دارای تراشه GPU داخلی بوده و به دلیل بهره گیری از تکنولوژی یادگیری عمیق، دارای دقت بسیار بالایی برای محافظت از محیط پیرامونی می باشد. 

 

پروژه سیستم امنیت سایبری

سیستم دفاع فنی شبکه PTO فیلیپین متشکل از دستگاه های امنیتی Front-end، شبکه های انتقال داده، دستگاه های ذخیره ساز و پلتفرم های نظارتی می باشد. سیستم نظارت تصویر ایستگاه پایه عموما شامل دوربین های مداربسته هشدار دهنده و سوئیچ است. دوربین های مداربسته روی دیوارهای ایستگاه پایه نصب شده اند تا بتوانند محیط پیرامون و محیط داخل را با دقت بالایی نظارت کرده و پوشش 100% فضا را برآورده کنند. از آنجایی که دوربین مداربسته دارای هشدارهای صوتی و بصری و میکروفن داخلی است، نیازی به استفاده از تجهیزات خارجی وجود ندارد.

برای سیستم ذخیره سازی، با در نظر گرفتن فضای محدود رک ها، سهولت استفاده و امنیت کلی سرویس، ذخیره سازی متمرکز IPSAN برای این پروژه توصیه می شود.

 

در این پروژه از یک پلتفرم حرفه ای برای نظارت یکپارچه استفاده شد. تجهیزات سخت افزاری یونی ویو به صورت ماژولار طراحی شده اند و هر برد ماژول با نرم افزار خود پیاده سازی می شود بنابراین استقرار و به کارگیری از آن بسیار آسان است. این قابلیت کارایی سیستم نظارتی و مدیریت امنیتی را ارتقاء می دهد.

 

دیدگاه


در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید !