محصولات ردیاب دمای UNV، ابزار پیشگیری کارآمد و بهینه ای است

محصولات ردیاب دمای UNV، ابزار پیشگیری کارآمد و بهینه ای است

5.0 1
محصولات ردیاب دمای UNV، ابزار پیشگیری کارآمد و بهینه ای است محصولات ردیاب دمای UNV، ابزار پیشگیری کارآمد و بهینه ای است

بازگشت به مدارس در فرانسه

محصولات ردیاب دمای UNV، ابزار پیشگیری کارآمد و بهینه ای است


هم اکنون که بیماری مسری کووید 19 رواج پیدا کرده است، این ویروس مرزی نمی شناسد و به سرعت در تمامی دنیا پخش می شود، دنیا از وحشت این ویروس میخکوب شده است. در هنگام نوشتن این مقاله، براساس آخرین گزارش ها، موارد ابتلا به ویروس کرونا در فرانسه از 180,000 نفر گذشته است.
 

 

خوشبختانه، آمارهای فرانسه نشان می دهد که از اوایل ماه مه، با وجود افزایش تعداد بیمارها، موارد روزانه ابتلا به ویروس به صورت پیوسته در حال کاهش است. از آنجایی که کمک های بیشتری به این منطقه رسیده است، شرایط در حال بهبود می باشد. از 11 مه مردم به محل کار و تحصیل بازگشته اند، اما چگونه می توان از شیوع مجدد بیماری پیشگیری کرد؟ تب یکی از علائم هشدار کووید 19 است، لذا شناسایی و جداسازی افراد تب دار قطعا یک روش موثر برای جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس در عموم می باشد.
 


با تشکر از تلاش های یکی از مشتریان Uniview به نام Triberide ، محصولات ردیاب حرارت UNV ، هم اکنون به دانش آموزان کمک کرده تا با اطمینان خاطر به مدرسه ابتدایی Flachat در پاریس برگردند. نصب و استفاده این محصولات بسیار آسان است. در مقایسه با ابزارهای سنتی اندازه گیری دما، سنجش دمای بدون تماس فیزیکی در محصولات UNV بسیار کم خطرتر است و از انتقال بیماری در اثر تماس جلوگیری می کند. این محصولات امکان سنجش دما با دقت بالا را دارند (خطای تشخیص  0.4 ± درجه سانتیگراد) و هیچگونه وضعیت غیرطبیعی ای از دید این محصولات پنهان نمی ماند. افراد تب دار به صورت آنی تشخیص داده شده و آلارم صوتی باعث آگاهی بلادرنگ کارکنان در ساعات شلوغی صبح می شود.
 

Marie Do Aeschlimann رئیس بخش مدیریت مدرسه گفت: "ما حداکثر تلاش خود را برای کمک به بازگشایی مدارس می کنیم. همانند ماسک ، محصولات ردیاب دمای UNV قطعا ابزاری ضروری برای پیشگیری بیماری هستند و پیاده سازی آن ها در مدارس، برای کمک به بازگشتن دانش آموزان به صورت کارآمد و تحت شرایطی ایمن، بسیار مهم و ضروریست. " 
 

 

Uniview به همراه مشتری خود Tiberide، مسئولیت کمک به مبارزه در برابر بیماری کووید 19 را بر عهده گرفته است. با داشتن سری غنی از محصولات سنجش دمای بدن، نه تنها 36 مدرسه شهر به محصولات ردیاب دمای Uniview تجهیز شده، بلکه این محصولات به ایمن سازی سایر مکان های عمومی نیز کمک خواهند کرد.

دیدگاه


در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید !