تجهیز خودپردازهای بانک BRI در جاکارتا

تجهیز خودپردازهای بانک BRI در جاکارتا

5.0 1
تجهیز خودپردازهای بانک BRI در جاکارتا تجهیز خودپردازهای بانک BRI در جاکارتا

تجهیز خودپردازهای بانک BRI در جاکارتا

بانک BRI یکی از اولین و بزرگ ترین بانک های اندونزیست که تاسیس آن به سال 1895 برمی گردد. تخصص این بانک در حوزه سرمایه گذاری های کوچک و خرد است که از طریق وام دادن و وام گرفتن از تقریبا 30 میلیون مشتری خرده فروش در 4000 شعبه خود، حاصل می شود. این بانک همچنین صاحب کسب و کاری کوچک اما رو به رشد می باشد. از سال 2010، بانک BRI در رده دومین بانک بزرگ اندونزی از لحاظ دارایی قرار گرفته است.

 

با توسعه اقتصاد، استفاده از دستگاه های خودپرداز در جهان رواج بیشتری پیدا کرده است. بانک BRI نیز به منظور پاسخگویی به تقاضای روز افزون مشتریان خود و ارائه خدمات بهتر، اقدام به نصب تعداد زیادی دستگاه خودپرداز در سراسر اندونزی کرد. در این حین، محافظت از دستگاه های خودپرداز و اطمینان از امنیت مشتریان به ویژه در شب اهمیت زیادی پیدا کرد.

 

بانک BRI تصمیم گرفت برای نظارت و محافظت از دستگاه های خودپرداز بجای استفاده از تجهیزات سنتی، از فناوری روز بهره ببرد. شرکت Uniview با داشتن راهکارها امنیتی و رنج وسیعی از محصولات،  نصب دوربین های مداربسته تحت IP و دستگاه های NVR خود را در بیش از 4000 سایت خودپرداز به این بانک پیشنهاد داد. در هر سایت، یک دوربین مداربسته و یک دستگاه NVR نصب شد که در مجموع، تعداد 750 دوربین مداربسته مینی اسپید دام و بیش از 3000 دوربین مداربسته سری Prime با دستگاه NVR تک اسلات یونی ویو به کار برده شد.
 

دوربین مداربسته 5MP مینی اسپید دام indoor یونی ویو با WDR سخت افزاری، تکنولوژی Starlight و قابلیت های هوشمندی همانند تشخیص پیکر انسان ((Body Detection و جلوگیری از نفوذ هوشمند (Intelligent intrusion prevention ) به بهترین راهکار برای محافظت 24 ساعته در 7 روز هفته دستگاه های خودپرداز تبدیل شده است. ویژگی های مضاعفی همانند backup گیری خودکار، بهره وری سیستم را به میزان قابل توجهی ارتقاء بخشیده است. با بهره گیری از ابزار توسعه نرم افزاری همانند SDK و API می توان تجهیزات یونی ویو را تا حد زیادی با سیستم نظارت تصویری بانک BRI ادغام کرد. 

 

دوربین مداربسته اسپید دام

IPC6415SR-X5UPW

 
تصویر

تکنولوژی Starlight برای تصویربرداری رنگی با وضوح بالا در شب

WDR سخت افزاری با رنج 120dB برای مقابله با چالش های نوری

PoE امکان برق رسانی و انتقال داده با کابل شبکه 

قابلیت های هوشمند 

 مشخصات 

 

 

 

Uniview متعهد به ارائه محصولات با کیفیت با فناوری های پیشرفته روز دنیا و خدمات حرفه ای به مشتریان خود در سراسر جهان است. در طی این دو سال همکاری دوستانه با بانک BRI، محصولات یونی ویو ثبات، دوام و پایداری کارکرد خود را اثبات کرده اند و در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی، تیم پشتیبانی همواره آماده خدمات رسانی می باشد.

دیدگاه


در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید !